maandag 28 maart 2016

Sweet dreams.....

Een tijd geleden was ik bijzonder geïnspireerd geraakt door deze quote...
Bron foto
Yep another quote... I know.... Maar voor mij was het nog nooit zo duidelijk geweest. Wat je kan bedenken, kun je waarmaken. Ideeën zijn geweldig! Het zijn allemaal mogelijkheden voor een realiteit. Elke dag dat je wakker wordt kun je nieuwe dingen creëren. Alles wat  we nu om ons heen zien, zijn ook allemaal spullen, concepten, diensten die met een idee zijn begonnen! Is dat niet geweldig?! Het enige wat een idee nodig heeft om realiteit te worden is uitvoering. Daar gaat het meestal de mist in. We zijn niet gemotiveerd genoeg, denken dat het idee niet goed genoeg is, of dat wij zelf niet goed genoeg zijn, er is altijd wel een reden om het niet te doen! Zo vaak hoor ik mensen zeggen, had ik maar een leukere baan, had ik maar een mooier huis, had ik maar... Waar wacht je nog op? Go for it! Leef je droom! Het is mogelijk, als je maar actie onderneemt.


Bron foto

Zelf wilde ik graag weten waar ik energie uit zou halen op het gebied van werk. Met deze wens in mijn hoofd heb ik het afgelopen jaar heel wat workshops afgelopen, coachingsessies gehad, gesprekken gevoerd en interviews afgenomen om daar achter te komen.

Voor nu weet ik het. Ik wil mijn eigen bedrijf starten. Ik wil introductieworkshops organiseren op het gebied van geluk en bewuster leven. Ik wil de wereld van persoonlijke ontwikkeling voor meer mensen toegankelijk maken. Ik wil activiteiten aanbieden die laagdrempelig en begrijpbaar zijn, zodat nog meer mensen de stap zetten om de beste versie van zichzelf te worden.

Dus ik ga mijn idee leven. Ik ga me inzetten voor deze droom.

Wat ga jij doen?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sietske, inspirerende stukjes schrijf je! Leuk om te lezen dat je voor jezelf een knoop heb doorgehakt en ervoor bent gegaan. Respect!

    Groetjes, Masja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Masja!
      Super bedankt! Leuk om te horen dat je geïnspireerd raakt van mn blogs :) hoe gaat het met jouw zoektocht?

      Verwijderen